KISHI KLANTENSERVICE
Wij zijn er voor jou! Heb je vragen, opmerkingen of misschien een klacht, neem dan contact op met onze fijne klantenservice. Ons KISHI team staat voor je klaar! Ook als je op zoek bent naar iets speciaals, wij gaan voor jou op zoek! Onze collectie blijven we constant uitbreiden, maar mocht je iets missen in onze shop dan horen wij dat graag!
Voor de meest gestelde vragen kun je ook terecht bij onze FAQ.
- Retourneren;
- Levertijd en verzendkosten;
- Garantie en klachten;
- Betaalmethodes;
- Contact;
Retourneren
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
LET OP: Er zijn uitzonderingen op de bovenstaande bepalingen. Bij bepaalde producten geld het retourbeleid anders ivm hygiene bepalingen. Deze producten zijn uitgezonderd van het retourrecht indien de garantiezegel verbroken is. Dit staat bij het product aangegeven. Indien het garantiezegel niet verbroken is kunt u het product gewoon retourneren. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, het kan een enkele keer voorkomen dat producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling een dag langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL, UPS, DHL, en binnenkort gaan wij samenwerken met een nieuwe vervoerder die je pakket nog dezelfde dag kan bezorgen tegen een speciaal tarief. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Je krijgt van ons een track&trace code zodra deze bij ons bekend is.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
KISHI PARTY & PLAYSTORE
Tel: 085-3035974
Whattsapp: 06- 55464443
Mail: [email protected]
De handelsnaam van ons bedrijf is: Kishi Partyshop B.V.
Onze domeinnaam is: http://www.kishi.nl
Ons vestigingsadres:
Schweitzerpark 9
6671 BR Zetten
KVK: 75103591
BTW: NL860143776B01
Pagina: Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Pagina: Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Overboeking
– Paypal